Mocni Rendzeri
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mocni Rendzeri

Sve o Mocnim Rendzerima!

HomePortalTražiLatest imagesRegistracijaLogin

Pocetak Price/The begining of the story...

Go down 
3 posters
AutorPoruka
Ashley_ranger in Space
The Ultimate Ranger
The Ultimate Ranger
Ashley_ranger in Space

Broj komentara : 511
Registration date : 2007-06-22

Pocetak Price/The begining of the story... Empty
KomentarNaslov komentara: Pocetak Price/The begining of the story...   Pocetak Price/The begining of the story... Icon_minitimeFri Jun 22, 2007 12:25 pm

Priča počinje 1993. godine kada su astronauti oslobodili zle sile iz kontejnera koji se nalazio na Mesecu. Iz kontejenera je izašla zla veštica Rita sa svojim ratnicima (Flinster, Goldar,...) koji su rešili da pokore svet. Međutim, na Zemlji se aktivirao alarm u Komandnom Centru i probudio Zordona, čuvara planete, i njegovog slugu Alfu 5. Njih dvojica su odmah odabrali 5 tinejdžera koji su postali Moćni Rendžeri: Džejson (Crveni Tiranosaurus Rendžer), Bili (Plavi Triceratops Rendžer), Zak (Crni Mastodont Rendžer), Triniti (Žuti Sabljozubitigar Rendžer) i Kimberli (Ružičasti Pterodaktil Rendžer). Njih petoro su borci za pravu čiji je zadatak da spasu svet i očuvaju mir na planeti - Moćni Rendžeri.

I'll try to translate it on English...

The story begins 1993. when atronauts freed evil forces from the dumpster which was on the Moon.From the dumpster came out evil witch Rita with her warriers (Flinster,Goldar...) and they decided to rule the world.But,on the Earth has been activated alarm in the Command Centre,and woke up Zordon and his servant Alfa 5.They chosed immediately 5 teenagers which became POWER RANGERS: Jason,Billy,Zack,Trinity and Kimberly.They are the warriers fot the justice and their assignment is to save the world and keep the peace on the planet.
Na vrh Go down
https://powerrangers.bosnianforum.com
Aca Srbin
Teenager
Aca Srbin

Broj komentara : 90
Registration date : 2009-07-21

KomentarNaslov komentara: Re: Pocetak Price/The begining of the story...   Pocetak Price/The begining of the story... Icon_minitimeThu Jul 23, 2009 4:31 pm

Lepo zvuci pocetak, ali mogli su da naprave malo bolje. Npr. tri - cetiri epizode. Ovako je malo cudno jer su se odmah u prvoj snasli brzo.
Na vrh Go down
Ashley_ranger in Space
The Ultimate Ranger
The Ultimate Ranger
Ashley_ranger in Space

Broj komentara : 511
Registration date : 2007-06-22

KomentarNaslov komentara: Re: Pocetak Price/The begining of the story...   Pocetak Price/The begining of the story... Icon_minitimeFri Jul 24, 2009 10:18 pm

Meni se svidja... s obzirom na godinu. Trebalo je mnogo maste i tehnike i napredne grafike, a nisu imali ovo drugo... tako da im je najpre cilj bio da se dopadne publici i da dignu gledanost, a nisu ni bili svesni koliko ce PR postati legendarni...
Na vrh Go down
https://powerrangers.bosnianforum.com
Aca Srbin
Teenager
Aca Srbin

Broj komentara : 90
Registration date : 2009-07-21

KomentarNaslov komentara: Re: Pocetak Price/The begining of the story...   Pocetak Price/The begining of the story... Icon_minitimeSat Jul 25, 2009 2:34 am

Ima tu istine. Kasnije su se uhodali i napredovali tehnikom.
Na vrh Go down
Melinda Halliwell
Teenager
Melinda Halliwell

Broj komentara : 139
Registration date : 2010-04-08

KomentarNaslov komentara: Re: Pocetak Price/The begining of the story...   Pocetak Price/The begining of the story... Icon_minitimeThu Apr 08, 2010 10:10 pm

Extra je početak...baš ga se sećam...
Na vrh Go down
Sponsored content

KomentarNaslov komentara: Re: Pocetak Price/The begining of the story...   Pocetak Price/The begining of the story... Icon_minitime

Na vrh Go down

Pocetak Price/The begining of the story...
Na vrh 
Stranica 1/1

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Mocni Rendzeri :: Mocni rendzeri/Power Rangers :: Kako je sve pocelo...-
Idi na: